Hürriyet

13 Ağustos 2008 Çarşamba

DÜN YİNE DERİN DERİN DÜŞÜNDÜM

Dün düşündüm yine derin derin! Ben bunu sık sık yaparım zaten, düşünürüm yani, e varım öyleyse durumları..Öyle garip bir atmosfer ki çevreleyen bizi, düşünsek mi düşünmesek mi o da ayrı bir münazara konusu. Hazmedemiyorum yaşanan şiddeti, yansıtılan şiddeti. Gazete okumaktan korkar oldum, yıllar önce bu haberlerden sadece bir tanesi yıllarca konuşulurdu, şimdi kanıksandı herşey..Anne de öldürülür evlat da, çocuğa da şiddet uygulanır eşe de..Hiçbiri dudak uçuklatmıyor ya affedemiyorum insanlığı, anlayamıyorum gelinen bu duyarsızlığı!

Stres deniyor hayat kavgası deniyor, insanlar çıldırmış cinnet geçiriyor deniyor. Bu mudur açıklaması, e o zaman sorarım ben de hemen "Kanıksamak mıdır çözüm yoksa tüm zanlıları masaya yatırıp çocukluktan başlatıp anlattırmak mı?" Kanıksama demek bitti demek, dünyanın sonu geldi, insanlık tarihten güzel bir anı demek! İnsanların olması insanlığın olması için yeterli değil demek. Kanıksamadan çözmektir çözüm. Çözelim! Çözmeyeceksek göçelim, zira yaşanmaz böyle insana aykırı insan dünyasında!

Hiç yorum yok: