Hürriyet

21 Ağustos 2008 Perşembe

Sevmek mi? Sevilmek mi?


Sevmek mi önemli sence sevilmek mi diye sordu dün bir arkadaşım...Daha önce hiç düşünmemiştim ama hemen cevabımı verdim "sevilmek" dedim...Sevdiğince sevilmek en güzeli ama sadece biri olacaksa "sevilmek" dedim.


"Sevilmek" ne peki? Benim açımdan kritik olan konu bu aslında. Boş sözlerle gönül avutmak değildir birini sevmek, dostlar alışverişte gördün misali elde eğreti duran çiçeklerle buluşmaları bezemek değildir sevgi, kendi hayatının içine sevdiğini yerleştirmek değildir birini sevmek!


Sevmek onun hayatını kendi hayatının üstüne örtmektir! Sevmek onun için bencilce duygularından, bencilce alışkanlıklarından vazgeçebilmektir! Hayatı onunla onun için yaşamayı göze alabilmektir sevmek! "Yanındayım hep de yanında olacağım" mesajını verip sağlam bir sırt olabilmektir sevdiğine sevmek!


Günümüzde olmayan birşeydir kısaca sevmek! Kimse alınmasın gücenmesin ne yaşadım ne de yaşayanı gördüm! Bencillikler diz boyu ise nasıl bahsedilebilir ki sevmekten sevilmekten! Sevmek iki iken bir olabilmektir, sevmek ikiye bölündüğünde anlamsız olabildiğin yarını bulabilmektir!


Sevmek sevilenin renkli bir gözlük olabilmesidir sevdiğine! Seven bu gözlüğü çıkardığında renklerinden uzaklaşan hayatı yaşamaktır sevmek!


Güzeldir ama çok da enderdir sevmek ve dolayısı ile sevilmek!


Sevdiğinizi sevildiğinizi düşündüğünüz (en azından) günler dilerim!

Hiç yorum yok: