Hürriyet

8 Temmuz 2009 Çarşamba

HAYATA SARILIN, DERTLERİNİZİ PAYLAŞIN

Hayat çok kısa! Bazen dünyanın sonu zannettiğiniz dertlerinizin aslında ne kadar önemsiz, ne kadar değersiz olduğunu anlıyorsunuz, biriyle paylaştığınızda, ya da daha önemli sorunlar yaşadığınızda! Dertler paylaşıldıkça azalırken mutluluklar artarmış. Ben dinlemeyi ve kendimce yorumlar yapmayı hep çok sevdim ve yakın çevremle de bu yönde paylaşımlarım hep olmuştur. Sizi dinleyecek kimse yok mu? Ben sizi dinlemeye ve kendimce yorumlarımı paylaşmaya hazırım, yeterki 3 günlük dünyayı 3 asırlık işkenceye çevirmeyin, yeterki mutlu olsun herkes!

Hadi yazın bu bloga okur yorumu olarak bekliyorum!

Sevgilerimle

2 yorum:

Adsız dedi ki...

çok çaresizim öyleki bu çağrınıza uydum yazıyorum derdimi...ben yaşamaktan çok sıkıldım..borçlar, ailemin dırdırı karımın yani, elime bakan akrabalar, bakmıyorum desen bir dert bakacam desen on dert..hadi bakalım çokbiliyordunuz ya yazdım size..bunca şeye ben nasıl yaşayacam....haa intihar etmeyecem yanlış anlamayın nasıl gülecem çocuğuma nasıl babalık edecem mesela..

Adsız dedi ki...

Sevgili kardeşim inan bana şu an olduğun psikolojiyi çok çok iyi anlıyorum, herkes gibi ben de inişli çıkışlı bunalımlı dönemler geçirdim..Seninle benzer düşüncelere ben de daldım.O dönemlerde dostlarla paylaşarak atlattım..Ama yalnız kalınca aslında atlatmadığımı anladım..Ama insanı hayata bağlayan birçok şey var. Bende örneğin inancım var herşeyden önce..Bu inançla ben hep dua edip Allah'a sığındım. İnsanı hayata bağlayan aile var, evlat var, eş var. Bazen eşler de bunaltıcı olabiliyor ama evlat onlar masum ve size muhtaç, onları dünyaya siz getirdiniz onlar "beni getir" demedi. Allah size ömür vermişse, sağlık vermişse pes etmek yok. Çalışacaz olduğu kadar, borçlar herkesin var inanın. Azar azar öödenir, onları bile yaşama amacı olarak görün. Düşünsenize borç yok harç yok istediğin herşeyi almışsın alabilrsin, gaye yok hedef yok, böyle bir hayat mı insanı hayat bağlar, yoksa bir yaşam mücadelesi içinde olmak mı, siz şimdi bunaldığınız için hemen birinci seçenek dersiniz doğal olarak ama inanın ki değil, insanın yaşam gayesi olmalı. Bir evladın olması (bu arada evlat vardı di mi yanlış anlamadım) anne babanın olması,, bakmakla yükümlüyüm demişsiniz ya onların olması. Ne kadar güzel 3 günlük dünyada faydanız dokunan anladığım kadarıyla çok insan var. Allah size kudret versin ve bunu başarmaya devam edin.Önce inanmak lazım. Hayat herşey rağmen çok güzel. Bunu anlamak için ne olur hasta olmayı,sağlığınızdan olmayı beklemeyin. Ailenin olması sevdiklerinizin olması, hayatta yanlız olmamak çok güzel, ne olur bunu anlamak için onları kaybetmeyi beklemeyin.Size ailenizle tüm sevdiklerinizle birlikte sağlık dolu huzur dolu refah içinde bir hayat diliyorum.Sevgiyle kalın..