Hürriyet

2 Ocak 2011 Pazar

TONLA PARA VERİP ELDEN ALINCA KIYMETLİ...

Her gün bir başka program yayına giriyor..Bakıyorsunuz bilmem kime ait format; bilmem kaç para! Bir tane Türk akıl edemiyor sanki bu abuk sabuk hiçbir yaratıcılığı olmayan formatları. Al ben de bir sürü format buldum bir kısmı ekteki sitede bir kısmı kafamda...Söylesinler bana "şu hedef kitle için, şu amaçla, şu saatlerde, şu içerikle format arıyorum" diye, onlarca fikir üreteyim.Ortada teşvik yokken insan üşeniyor yazmaya bilmem neye, yani bizde öyledir aynı fikri Türk ucuza versin kıymetli olmaz, ama "şundan aldım bu format ithaldir" deyince insanlar kendilerini daha havalı, programlarını daha kıymetli sanıyor. Ben de bir izleyiciyim inanın ki öyle değil, "Bu da bizden" deseler ben daha çok vakit ayırır daha fazla kıymet veririm. Her şeyi ithal ettik bitti sıra fikre mi geldi, e öyleyse bir sürü değerli bilim adamını niye ihraç ediyoruz diye insan sormak istiyor..ah ah sormaya kalkınca ne çok soru var maalesef ne çok..alın buyrun bunlar ve burada olmayan çoook daha fazla fikir yaratıcı ekipte...wwww.buytvformat.com

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sitenizi inceledim...biraz zayıf buldum ama fikir güzel..benim de var bazı fikirlerim nasıl paylaşalım..

Belma BULUT dedi ki...

fikrinizi tasdixleyin...bana iletin sitede yayımlayalım...talep gelirse sizinle irtibata geçer ilgili arkadaşım.