Hürriyet

28 Kasım 2011 Pazartesi

TRAFİK VE KADINLAR

Ben de bir bayanım ben de bir şoförüm, sürekli araba üzerindeyim, trafikteyim. Üzülerek söylemeliyim ki bayan şoförler kendilerini 500 mt geriden farkettiriyorlar:) Hiç gücenmece alınmaca yok, ben kendimi de koyarım kefeye razıyım. Her cinsin üstünlükleri zayıflıkları var. Nasıl ki en becerikli erkek bile bir evi çekip çevirmekte en sıradan ev kadını kadar bile başarılı olamazsa, bayanlar da araba sürmek konusunda erkeklere maalesef yetişememekte. Hem cinslerim beni bile çileden çıkaran öyle hareketler öyle yanlış dönüşler, öyle hız ve zamanlama hataları yapıyor ki, artık en son bu haftasonu adeta üzerime arabayı kırıp da verdiğim tepkiye benim beş katım bir hiddetle tepki verenini de görünce dedim ki, razıyım ben de trafikten men edileyim ama bayan şoförler trafikten çıksa sanırım İstanbul trafiğine bile çözüm bulunmuş olabilir. Şaka bir yana, trafik hakikaten bayanlar için çok yıpratıcı, sanırım yakın bir gelecekte sade bir vatandaş olarak ben toplu taşıma araçlarından daha fazla istifade ederek sinirlerimi dinlendireceğim, aracımı da otoparka demirbaş olarak yazdıracağım...Trafik..Offff....

Hiç yorum yok: