Hürriyet

28 Aralık 2010 Salı

PEMBE GÖZLÜKLERİM NEREDE

Size de olur mu, herşeyin çığ gibi üstünüze geldiğini ve bununla asla başedemeyeceğinize inandığınız anlar, ya da günler! Benim olur...Çok olur hem de..Hem anne, hem iş kadını, hem ev kadını, bir sürü şapkaya sahip biri olarak herkese ve herşeye yetişmem gerektiğine inanan mükemmeliyetçi biri olarak çok olur. Ama bir an gelir, değil mükemmel olmak yeterli bile değilimdir sanki. Yıkılırım.Yanlış birşey vardır ama yanlış olan ben değilsem yapacak birşey yoktur.

Hayatta kontrol edebilecekleriniz dışındaki hiçbir olumsuzluğa kafayı takmamanız lazım..Kontrol edemeyecekleriniz sizin dışınızda kalmalıdır, oldukları gibi kabul edilmeli, onlarla yaşamaya alışılmalıdır. Ama kendinizi kontrol edebilirsiniz o sebeple işe her zaman ve sadece kendinizden başlayın. Takın pembe gözlüklerinizi kendinizi kandırın. Herşey güzel, herşey doğru, herkes iyi, herkes sizden yana..O gözlükler çıkmasın aman, hep takın.

Ben de takmak istiyorum şu an o gözlükleri de bulamıyorum. Sahi nerede benim pembe gözlüklerim!

Hiç yorum yok: