Hürriyet

28 Aralık 2010 Salı

MESAJIM GELDİ

"Aloo şekerim iyi bayramlar, ay yok canım ya ben de çok isterdim görüşmek ama yurtdışındayım hayatım, ben sana atarım detayları e-mail ile hadi canım çüsssss"

Nasıl tanıdık geldi di mi? Eeee yoktur birbirimizden farkımız. Hiç dikkat ettiniz mi bilmem yaşlılarımız bizden daha sağlıklı! Rahmetli dedem vefat ettğinde 90'lı yaşlarındaydı. Onun o dönemde yeni yeni sorun teşkil eden rahatsızlıklarını (romatizma, unutkanlık,vs) bizler 20'li 30'lu yaşlarda yaşıyoruz niye mi? Çünkü, doğal olan herşeyden uzağız! Gıdanın doğalından, ortamın doğalından, insanın doğalından, ilişkinin doğalından, herşeyin ama herşeyin doğalından uzağız. Uzmanlar "1 kahkaha bir kilo pirzola" diyor, ben en çok kahkahayı ne zaman atıyorum, dostlarımla sevdiklerimle birlikteyken, dostlarımı ne sıklıkla görüyorum peki ayda yılda bir, ama her gün mesajlaşıyoruz. Mesaj olmasa bitecek yani dostluklar, teknolojiye borçluyuz dostluklarımızı, ne mutlu bize.

Hiç yorum yok: